19 Aralık 2011 Pazartesi

pembe... beyaz


Sınavımı verdikten  sonra , baktım özlemişim de birşeylerle uğraşmayı yaptıkça yapıyorum :) bu kız versiyonu :) erkek versiyonunu yapacak sıkıntıyı vermek istemedim gözlerime :) iyiyim de artık,eh günlerde bol,yaparım elbet :)






geceleri nasıl farklı çıkıyo bu renkler,ah sabırlı olmayı bi öğrensem de sabahı beklesem olmazdı sanki :)



Güzel oldu güzel :)





Diyarbakır güzel şehir ama yahu bi memlekette hemde büyükşehirde etamin olmaz mı :) yok arkadaş ara ara yok,memlekete gittiğimde almıştım bu resimdeki etamini ordada beyazı yok krem rengi var anca,,seneye gidicez burdan şükür ,sırf malzeme sıkıntısı çekmeyim diye istanbul a bile gidesim var yani o derece :))

bu krem rengi etaminlede yapmak pek içime sinmiyo, bakıcam ,düşünücem :) küçük motifler yada bu renkte boğulmayan desen bulup yapıcam :)


ne çok şey yapmak istiyorum ben :)






...

34 yorum:

AslıASLI dedi ki...

Sınavın bittiya bende çok rahatladım huzurum. Özlemişim yaptıklarını paylaşmanı. İyiki sabretmeden yayınlıyosun. Çok güzel olmuş ve bu nerede kullanılıcak çok merak ediyorum :)

Hiç üzülme İstanbul'da etamin varmı sanıyosun? varsada ben bilmiyorum. Öyle çok aradımki inanamazsın :) yine bakarım bulursam sana yollarım ben..

Ve iyi olmana çok sevindim huzurum, iyi ol hep...

HoBiHuZuR dedi ki...

aslı :)) canım magnet olarak düşündüm aslında ama ahşap çöple saksı süsü olarakta kullanılır ,çöpü çıkar bebek şekeri de olur çok fonksiyonlu yani :)

vardır istanbul da orda yoksa izmir e ordada yoksa ankaraya gidicem ,,sen zahmet etme madem bulamadın ben yollarım sana :)
iyiyim aslım ,uğraşmazsam bişeylerle o zaman aklım uğraşıyo herşeyle :)

AslıASLI dedi ki...

Haklısın huzurum, kafayı boşaltmak için ugraşmak gerekiyor. Yoksa, yok yani olmuyor.

Arıcam ve bulucam, kapalıçarşı'ya gittim hiç aklıma gelmedi bakmak :)

HoBiHuZuR dedi ki...

tabiki,,daha öncede böyleydim ben,ama şimdi şimdi anlıyorum meşgul edeceksin kendini zamanın olmayacak düşünmeye,,
gez gez benim yerimede gez :))

Unknown dedi ki...

Çok şirin olmuşlar.Sınavlardan sonra kaymaklı kadayıf gibi gelmiştir, böyle uğraşlar :)

HoBiHuZuR dedi ki...

düşlerimden inciler ; :) evet aynen öyle :) kendini ödüllendirmek gibi birşey :)

mavii dedi ki...

sonuçlar ne zaman açıklanıcak cnm :) üzerinden bi yük kalktı dimi üretmeye başladın hemen çok güzel bir saksı süsü olmuş bence elerine saglık etamin şeysi aloneste var ya durmadan işliyo:D:D:d olmadı ondan isteriz:D

HoBiHuZuR dedi ki...

mavim;bu ayın 27sinde açıklanıyo ..yemin ederim nasıl bi yük hemde ama başardımın en güzel örneği benim için...
etamin şeysi ne kız :))) gece gece güldürdün beni :)) alonenes güzel işliyo evet..kız akıllı dur ne istemesi deli mi ne :)

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

BENCE DE ÇOKK GÜZEL VE ŞIK OLMUŞ CANIM.
ELLERİNE SAĞLIK CANIM.
SEVGİLERİMLE...

Cebimdeki renkler dedi ki...

Sevgili Huzurum ne şirin bir şey yapmışsın sen öyle pembe pembe. Çok cici olmuş ve her işe yarar gerçekten süsleme de yaparsın, magnet de herşey. Üretmeye başladın artık kim tutar seni. Bu arada ben de geçen ay etamin ara ara bulamayıp (Antalya' da) gidip DMC marka bir parça almak zorunda kaldım. Yani tamam o da etamin ama çocukluğumdaki annemin işledikleri gibi değil, ince, sert sevmedim. Haklısın malzeme bulamayınca insan daralıyor...

okuyan dedi ki...

eline sağlık... çok şeker olmuş... iyi fikir, gerçekten çok yönlü kullanılabilir...
sevgilerimle canım...

bahar006 dedi ki...

Tam şeker olmuş bu huzurum, ellerine sağlık. Sınavın iyi geçti ama dimi, merak etme neticesi de iyi gelecek. Dediğin gibi bişeylerle uğraşmak en iyisi, yoksa insan kafayı yer:)

mavii dedi ki...

alenem beni kırmaz ya kaç metre lazım sen onu de:P
şaka tabi :D:D

HoBiHuZuR dedi ki...

seval ; çok saol canım :)

rengim; evet ne diyorlar bide biliyo musun etamine artık rağbet yok o yüzden getirtmiyoruz :) gir internete bak desem ohoo laf anlatmak zor esnafa :)

okuyan; teşekkürler canım benim...

baharım; iyi geçti evet şükür,,saol canım nasıl iyi geliyo uğraşılar bi bilsen :))

mavimm ; canım benim :)

Petrl dedi ki...

benim gibi sende cok sey yapmak istiyorsun demek :))
cok tatli olmus o cicekcik ***
sevgiler

HoBiHuZuR dedi ki...

petrolmavilim :) evet hemde çok :) teşekkürler :) sevgiler...

Unknown dedi ki...

ohh be sınav bitti huzurum döndü çok mutluyum ellerine sağlık canım:)çok ama çok güzel olmuş:)

deeptone dedi ki...

pek şeker bunlar süs mü oluyolar?
:)

HoBiHuZuR dedi ki...

belindam; canım benim saol.bende mutluyum :)

deep ; :) evet süs oluyor bunlar :)

GÖNÜL dedi ki...

saksı süsü çok şirin olmuş ellerine sağlık etamin için kolay gelsin çok zevkli merakla bekliyorum sevgiler

Marifetane hobi dedi ki...

Canım benim çok güzel olmuş bunlar..dediğin gibi çokda kullanışlı yani.Ellerine sağlık olsun..bende seni çekilişime bekliyorum canım sevgiler.

dikiş-terapi dedi ki...

Ankara'da Bursa Kumaş, Şık Düğme, İstanbul'da Kadköy'de Boğa heykeli'ne çıkarken Evkur'un yanından bir sokakta Erol Kumaşçılık ve tuhafiyeciler var. Oralara bakın derim. Bu arada çalışmalarınız çok güzel.

HoBiHuZuR dedi ki...

gönül; teşekkürler bende merakla bekliyorum inan :)

marifetane; saol canım..tamam gelicem,katılıcam :)

dikişterapi; ah ne istanbul da ne ankara dayım :( canımız saolsun demi :)

Adsız dedi ki...

çok şirin...


http://moda-kulisi.blogspot.com/

HoBiHuZuR dedi ki...

teşekkür ederim :)

Kelebeğim dedi ki...

Son günlerde keçeden çok yaratıcı işler yapılıyor, bu da gerçekten çok güzel olmuş.

HoBiHuZuR dedi ki...

çok teşekkür ederim :)

Noblesse dedi ki...

hobim canım, becerikli arkadaşım benim marifet postanesine bakar mısın:)))

marifet23.blogspot.com dedi ki...

En çok ben seni anlarım bizim burda da pek bulamıyoruz akıl vermek gibi olmasın da etamini alıp gittin mi kumaşcılara kolay gelsin işlerin de çok güzel.

HoBiHuZuR dedi ki...

Noblessem :)

marifet23 ; evet dediğiniz gibi yaptım :) sonunda uzak alakasız bir yerde buldum :) çok teşekkür ederim ayrıca :)

Unknown dedi ki...

Merhaba dün akşamdan beri bloğunuza bakmaya doyamıyorum ne kadar güzel işler çıkarmışsınız ortaya gerçi güzel kelimeside az kalır bence mükemmel olmalı hayran kaldım elinize sağlık hepsi birbirinden güzeller...

HoBiHuZuR dedi ki...

Kevser ; çok teşekkür ederim..mutlu ettiniz beni :)

Adsız dedi ki...

merhaba bende diyarbakıra yeni geldim birkaç parça alınacak şeylerim var etamin kum ve boru boncuk ama nerelerde bulabileceğimi bilmiyorum bi fikriniz var mı

HoBiHuZuR dedi ki...

merhaba adsız :) diyarbakır malzeme yönünden sıkıntılı bir şehir ama balıkçılar da toptancı kumaş satan sadece tek bi yerde bulmuştum etamini ,boncukları ise ofiste sanat sokağı civarında bulabilirsiniz,,balıkçılarda ilk olarak gezinin derim çogu malzemeyi bulmada zorlanırsınız ama hiç yoktan iyidir :) Sevgiler...