17 Ekim 2011 Pazartesi

Dönüşüm ...

Ve artık döndüm..bi kaç zaman oldu memleketten döneli,ama yazmaya cesaret edişim bugünmüş :) yaklaşık 2 ay sürdü,zor zamanlardı benim için,yalnızlığı seven biri olarak kalabalıklar bana göre değil çok daha iyi anladım :)

farkettiniz mi bilmiyorum ama son 3 yazım dışındaki bütün kayıtlarımı sildim,yeni bi başlangıç isteriz ya bazen benim ki de bloğumda sınırlı kalacak sanırım :)

Memleketten bi kaç malzeme aldım ,ayrıca burda bulamadığım etamin kumaştan da..Beklemedeyim nerden başlayıp ne yapacağımı bilemeden düşünüp duruyorum düşüncelerimi dağıtmak adına..





Annemden rica etmiştim ufak tefek birşeyler yapmasını,sağolsun artık ipliklerinden çiçekler örmüş :) birşeyler yaptıkça kullanıcam inşAllah...Mavi beyaz olanlarına ayrıca bayıldım :)



tekrar birşeyler paylaşmanın mutluluğu,huzuru doldu içime :) bidahaki en kısa zamanda inşAllah..

Sevgiler...

22 yorum:

okuyan dedi ki...

Öncelikle hoş geldin:) Yeni yeni çalışmalarını heyecanla bekleyeceğim.
Anneciğinin ellerine, emeğine sağlık. Renk renk çok hoş çiçekler örmüş. Kim bilir ne güzel yerlerde kullanırsın sen bunları.
Sevgilerimle.

Cebimdeki renkler dedi ki...

Hoşgeldin Huzur :) Dilerim yaşadığın zor günler bitmiştir ve daha zorları gelmez hiç bir zaman, dilerim bir kez daha böyle hissetme kendini. Yaşadıklarını tam olarak anlamam mümkün değil ama gönlünden geçen ne varsa o gelsin hayatına. Tekrar hoşgeldin.

bahar006 dedi ki...

Canım hoşgeldin, çok sevindim dönüşüne. Ama bi sıkıntın mı var, nasılsın, herşey yolunda mı, özlemişim seni..

ecerce dedi ki...

çok beğendim çiçekleri, annenizin ellerine sağlık. her yerde kullanılır:)

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

yeni başlangıcında her şeyin gönlünce olması dileğiyle....

canan dedi ki...

annenizin ellerine sağlık çok güzel motifler bunlar

AslıASLI dedi ki...

Bir süre kendini dinle, dinlen sonra yeniden başlarsın. Bizler buradayız merak etme, her zaman yanında..

Annenin ellerine saglık huzurum, gerçekten çok güzel örmüş..

necla dedi ki...

hoşgeldin canım..bekliyorum bakalım neler çıkacak o marifetli ellerinden...anneciğininde ellerine sağlık çok güzel çiçekler olmuş hepsi

Unknown dedi ki...

hoş geldin canım paylaşımlarını merakla bekliyorum:)

HoBiHuZuR dedi ki...

okuyan;hoşbulduk canım saol...bakalım görücez zamanla :)

rengim;hoşbuldum canım..inşAllah canım..dilerim hepimiz için hergünümüz bi öncekinden katbe kat güzel olur..

baharım hoşbuldum..iyiyim merak etme canım,bende özledim seni :)

ecerce;teşekkür ederim :)

emine;çok saol..herkesin inşAllah..

canan;çok teşekkür ederim..örneğini alabilirsiniz :)

Aslım;bi süre dinlenmeyi düşünüyorum evet ama fırsatım varken de sizden ayrı kalmayı da kesmiyo gözüm,yanımda olduğunuzu bilmek ne hoş canım ..

necla ;canım hoşbulduk..est.marifetli olmaya adayım yalnız :)

belindamm ;saol canım benim .bakalım neler çıkacak ortaya :P

deeptone dedi ki...

hoşgeldiiin.
:)
nerde kullanılıyor bu yaptıkların?
süs galiba değil mi?
yastıklarda şallarda mı.
yokse böle süsler mi.
nereye konuyorlar?

HoBiHuZuR dedi ki...

deep hoşbuldum saol..kızsal mevzular bunlar anlamazsın anlatsamda anladın ? :) ..

deeptone dedi ki...

hayır anlarım.
cidden sordum nerde kullanılıyor?
kızsal mevzulardan anlarım.
moda, giyim, yemek, kozmetik, dekorasyon, çok severim.

HoBiHuZuR dedi ki...

enteresan ..nerde kullanıcam bende bilmiyorumki..''yaralı gibi''yazmayı bırakınca yaparım elbet ozaman sende görürsün bende..

deeptone dedi ki...

sanıyorum akrabalarımın evlerinde gördüm bunları. el işi masa ve sehpa örtülerinde, battaniyelerde, şallarda.

pazartesi gelse de yas bitse de biloka yazı yazsak yine.
:)

HoBiHuZuR dedi ki...

yazarsın merak etme,birikim yapmanın tam zamanı işte..

deeptone dedi ki...

ama ben kadın dünyasını severim ki. moda, kozmetik, yemek vb. birçok dergiyi alıp okuyorum. bi dolu moda benzeri blog izliyorum. blogumu bi dolu moda, kozmetik, yemek blogu izliyor nedense. oce bloglarını da izliyorum. blogumda çok yazdım moda ve yemek yazıları. silmişim çoğunu. yazarım yine. :)

annem, kızkardeşim ve kız arkadaşlarla saatlerce alışverişi peek severim. anlarım biraz.

çevremde de birçok sanat, moda, reklam işleri yapanlar var. kardeşim de fotomodel ve tv reklamlarına çıkardı, bıraktı şimdilerde.

yani çok severim kızsı şeysileri.
:)

deeptone dedi ki...

ay ben yazsam hiç durmam ki.
birikim gerekmiyor.
oturup yazıyorum işte.
önceden yazmam hiç.
blogu açınca yazıyorum.
:)

deeptone dedi ki...

ama çok güldürdün beni sahiden de. lafımı da sölerim diyorsun. çok tatlı sölemişsin. :)

o yorumunu yanıtladım dün zaten.
yazıların yorumlarında sanki evet kırgın bi hava var. geçsin geçsin.
:)
bu yaptığın şeysileri de biyerde kullanınca yaz evet.
:)

HoBiHuZuR dedi ki...

kadın dünyası ha :) ben o saydıklarından pek haz almam sadelikten yanayım ha yemek ve makyajı ayırıyorum :) çünkü yemeği yapmak yemek zorundasın makyajıda kendin için iç mutluluğun yapmalısın..ah baya baya kadınsal konulara girdim seninle tarzım değil ne moda ne kozmetik laklakı yapmak :)

önceden bende yazmıyorum ki..hem önceden yazma tabi o an yaz :)

deeptone dedi ki...

ah yemek yapmak sevilmez mi. nefis bişi. makyaj da eh yapmasam da severim kızlarda. ben de sadelikten yanayım zaten. bütün yazılarımda bunu sölüyorum. blogumun adı bile sade. :)

HoBiHuZuR dedi ki...

evet ah deep :) kızsal şeysileri sevmekte görecelidir demi :)