16 Nisan 2012 Pazartesi

yapım aşaması ( kot çanta )



Tamamlanmamış yarım işleri bloğa eklemeyi sevmiyorum aslında ama okadar uzun zaman oldu ki yeni yazı yeni iş eklemeyeli rahatsız olmaya başladım her açışta doğum günü yazımı görmekten :))




Arkadaşım 2 tane çanta siparişi verdi,biri annem için yaptığım siyah çanta ,anneler gününde annesine hediye etmek istediğini söyledi görür görmez-,bir diğeri resimlerdeki kot çanta üzerine örgü çiçeklerden istedi hatta kalemi kağıdı alıp kendi tasarladı çantasını:)



fermuarını bile bütün gün aradıktan sonra buldum,bulmuşken bi kaç renk aldım rengarenk ,
iç astarınıda alttaki pembe kumaştan yapıcam inşAllah,
bitmiş halini bende merak ediyorum :)

21 yorum:

bahar006 dedi ki...

Hemen bitirip yayınlıyosun bu işi, huzuruuum çok güzel olacak, hele o çiçekler acaip yakışmış, çok merak ettim nasıl güzel olacak bitince, öptüm kocaman:)

Nalan Ünal dedi ki...

Gayet güzel olacak belli, ellerine sağlık huzurcum.

Marifetli Cadı dedi ki...

merakla bekliyoruz bitmiş halini ;)

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Yapım aşaması bile çok güzel görünüyor canım Ellerine sağlık:)Sorma bende bir haftadır yazı eklemiyordum..İnsan çok rahatsız oluyor değilmi?

HoBiHuZuR dedi ki...

bahar;peki canım yayınlarım birkaç güne kadar :) diğer çantada bitince tabi:) çok saol arkadaşım..

nalan ablacım çok teşekkür ederim,

marifetli cadı; bende aynı duygular içindeyim :)

kardeşler;hemde nasıl canım ya güncel olmak istiyorum diye isyan edesim geliyo:) teşekkür ederim..

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Ben cam silene kadar yorum yağmış:))) çanta şimdiden harika olmuş canım,örgü çiçekler çok hoş,fermuarların renkli olması ayrı güzel,bitmiş fotoğraflarınıda merakla bekliyorum kolay gelsin:)

HoBiHuZuR dedi ki...

ablaa süpersin senn ben yorumlara cevap verirken sen camları silmişsin :) bende bende :) teşekkür ederim ablacım saol...

Atolyekedi dedi ki...

Çok merak ettim, kolay gelsin.

okuyan dedi ki...

Kot kumaşla yapılan çantaları oldum olası çok severim. Eminim sen o maharetli ellerinle çok güzel bir iş çıkaracaksın ortaya.
Kolay gelsin canım arkadaşım.
Öpüldün:)

DİL ATÖLYESİ dedi ki...

Hah iste geldim burdayim dedin nihayet. Salma kendini oralarda. Bak bahar gelmeye calisiyo,once bizim enerjimizi emiyo toprak ama sonra butun o enejiyi geri verecek hepimize. O yüzden patlamaya hazirlan ve bekle. Çok daha güzellerini de yapacaksın.

AslıASLI dedi ki...

Bu fotoğraflrı gördümya, hepsine ayrı ayrı bakıyorum, kafamda bitmiş halini canlandırmaya çalışşıyorum :)

Fermuarlar, çiçekler ve kot. Sonucu merakla bekliyorum, seni gibi :)

Unknown dedi ki...

çok güzel olacağını biliyorum ama yinede bitmiş halini merak ediyorum:) fermuarlarda süpermiş rekleri harika:)

fiamma dedi ki...

Hee hee nerde oturuyorsun sen yaa böyle araki bulasın diye zorlanıyorsun baktım ama bulamadım can ilerde dükkan açmaya karar verirsem sizin mahallede açayım. Çanta çok güzel başlamış bence aşamalarını da çek ben de çantalara el atacağım kumaşları tüketmem lazım.Fikir verir bana da...

Noblesse dedi ki...

eminim çok güzel olacak, merakla bekliyorum.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

CANIM BENİM BEN GELDİM...
BU GÜN NE FARKETTİM ÇOK ŞAŞIRDIM SANA ÜYE DEĞİLMİŞİM HAYRET DEDİM.
BU ÇANTAYI KIZIM İÇİN ALDIM CANIM HİÇÇÇ ARAMA..:)

ecerce dedi ki...

çok güzel bir çanta gelecek.. bekliyorum:)

HoBiHuZuR dedi ki...

atölye kedi;evet bende merak ediyorum:)

okuyanım;çok incesin çok saol canım inşAllah keza makinam bu kotu nasıl dikecek onu düşünmekteyim :) bakalım görücez canım.

Aslı;harikasın sen :)

Aslım;hayal gücü bütün mesele bu :) teşekkürler canım bende bekliyorum sizin gibi:)

belindam;canım kaybolma ortalıktan olurmu,saol canım beğenmen ne hoş :)

fiamma;malzemeler şahı :) diyarbakır dayım ama gidiyorum yakında belli olsun gideceğim şehirde aç olmazmı canım :)

noblessem;saol canım benim..

bir kase lezzet;yahu çok utandım bende bloğuna üye değilmişim :( ödeştik mi:)kızın için tabiki:)

ecerce;teşekkür ederim..

okuyan dedi ki...

canım seni mimledim, ohh rahatladım:)))

HoBiHuZuR dedi ki...

okuyanım;canımsın seve seve :)

necla dedi ki...

çok güzel görünüyor gerçekten bitmiş halini çok merak ediyorum doğrusu...
kolay gelsin

HoBiHuZuR dedi ki...

necla;saol canım..