29 Mart 2012 Perşembe

Keçe bebek şekeri modelleri


Yarın 3 anne adayının beğenisine sunacağım bebek şekeri modelleri,



Bitanesi burada bahsettiğim model,
bir diğeri nalan ablanın paylaştığı nevresim takımındaki bebek ayaklı model:)
biraz değiştirip birde biberon ekledim.




buda yine minik olarak yaptığım bebek başının büyümüş magnete dönüşmüş hali :)




bir önceki yazımda paylaştığım yıldızlı modeli ise değiştirip elyafla doldurdum,bu hali daha hoş oldu gibi :)

Daha farklı modeller yapmak istedim ama bunlarla sınırlı kaldı,yakında şehir dışına taşınıyorum
ve kısıtlı zamana çok şey sığdırmak gibi zor düşünceler içindeyim :)

Unutmadan bebek şekerlerinin altındaki kumaşı birkaç gün önce onlarca kumaşcı gezdikten sonra buldum :)

Yarın anne adaylarından gelen habere göre çanta yapılmak üzere beklemedeler...

Yarın için bana şans dileyin olur mu :)

Sevgiler...

18 yorum:

Unknown dedi ki...

çok şekerler doğurası geliyor insanın

Nuraycatasarimlar dedi ki...

BOL ŞANSSSSLARRRRR :)))) çok sevindim,hepside çok güzeller ,geçenlerde yıldızı yayınladığında yazacaktım elyaf doldur ,Nuray dedim içimden herşeye karışmasanaa:)))

Unknown dedi ki...

hepsi cok cici olmuslar ellerine saglik

bahar006 dedi ki...

Huzurum, hepsi çok tatlı ama ben yıldızlı ve biberonlu olanlarını çok sevdim, merak etme onlar da sever, beğenmeyecekleri bişey yok ki, bayıla bayıla alırlar, merak etme, taşınma işinde de kolaylıklar dilerim sana canım:)

AslıASLI dedi ki...

Canım benim hepsi öyle güzelki. Ben eminim çok beğenilicekler. Ama dualarım seninle merak etme.

Yıldız, elyaflı pofidik olmuş çok şeker :)

Ellerine sağlık canım huzurum..

okuyan dedi ki...

Canım benim hepsi çok güzel ve eminim ki çok beğenilecek tüm çalışmaların. Gönlüne göre olsun güzelim. Yarın güzel haberlerini paylaşırsın bizlerle inşallah.
Kumaşında pek güzelmiş.
Senin de başında taşınma işleri, kolay gelsin ikimize de:)))
Öptüm canım.

Marifetli Cadı dedi ki...

şekermi şeker bebek şekerleriii emeğinize sağlık...

mavii dedi ki...

hadii bol şanşlar olsun cnmm yürekten istiyorum devamının gelmesini ama çok fazla emek var bunda eger çok olursa ellerin delinecek resmen biraz kolay şeyler seçseydin
yılsız bu haliyle ne tontik olmuş çok tatlıııı ben biberonlu modeli de çok begendim cnm kararsız kaldım hepsinden karışık yaptırsa hemde yaparken sıkılmazsın:)
aa o altın daki kumaş hoşmuş bakalım ne yapcan?

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

nasılda üşenmeden o biberonu eklediniz? valla hela size.çok şirinler.hem taşınmada kolaylıklar diliyorum hem bol kazançlar ve sevgiler..

HoBiHuZuR dedi ki...

serap hanım; çok teşekkür ederim.
:)

Nuray abla;karış sen konuştuk zaten karış :)

taha's mama;çok saolun.

ah baharım ah ;düşüncelerini seviyorum iyiki varsın...

Aslım; dualarında benimde olmam ne büyük mutluluk teşekkürler canım..

okuyanım;evet kumaşa bende bayıldım:) valla canım hatunlar görmelerinden çok önce siparişlerini vermişler :( hayırlısı artık.

marifetli cadı;çok teşekkür ederim..

mavim ; ahhh canım yaa nasipten öte olmuyo işte neyse saol canım..

alanay; sonsuz sevgiler size :) severek yapınca o minicik ayrıntılar görünmüyo göze :) saolun..

bahar006 dedi ki...

Kızım şoka uğrattın beni ya, Allah iyiliğini versin:) Nasıl ince, ne süper hafıza bir dostsun sen ya:) Tekrar soruyorum, hangisine cvp verirsen artık, seninki ne zaman:)

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık.
http://znurundunyasi.blogspot.com/

HoBiHuZuR dedi ki...

baharrrr kendimi anlatamıyorum ki ben size :)) sanal insanı değilim gerçeğim :) senin dostluğuna da gerçek :) 4 nisan benimki seninki 6 sı :) marifette konuşmuştuk :))

öznur; çok teşekkür ederim ..bloğunuza geliyorumm :)

bahar006 dedi ki...

Seni yerim ben:))

HoBiHuZuR dedi ki...

:) canımsın :)

Noblesse dedi ki...

canım benim tüm modelleri sevdim, bol şans:)))))

Adsız dedi ki...

Şule Doğan
Filiz Hanım çok tatlı olmuşlar. görünce içim gitti bir bebek daha mı doğursam yoksa bebeğime şeker yaptırmak için bir bahane mi uydursam diyorum :) ellerinize sağlık... en farklı bebek şekeri tasarımcısı ödülünü manevi olarak size vermek istiyorum

HoBiHuZuR dedi ki...

noblessem,çok teşekkür ederim canım..

Şule hanım; ne güzel sözler bunlar ve sizi burda bloğumda görmekte büyük mutluluk..Ah ne büyük ne değerli bi ödül benim için anlatılmaz.. sonsuz Sevgiler..