12 Ekim 2012 Cuma

Sonbahar temalı Süs minderi

Dünkü yazımda bahsetmiştim,10 marifet ve hobini yarat ekibiyle bir yarışma düzenlendiğini,henüz elimde bir çalışma yoktu,Aylin hanımla iletişime geçtikten sonra vaktimin olduğunu öğrenince hemen çalışmaya başladım,bu akşam üstüde tamamladım şükür...
Rüzgar ve yağmurla birlikte eteği uçuşan kız aplikesini çalışırken sarma tekniği kullandım,,
Arkasına ilik çalıştım,daha kullanışlı olsun diye...
çocuk odası için kullanılabilir,takı yastığı olarak süs minderi olarak,koltuklara kırlent olarak çok amaçlı bir ürün çıktı ortaya :) Yarışmadan ziyade amacı çok anlamlı bir sergide yer alacak olması ayrı bir sevinç benim için..Pazartesi sergiye doğru yola çıkacak inşAllah..Katılan herkese bol şans dileyim :) Sevgiler...

24 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok sevimliiii.. ellerine sağlık...

HoBiHuZuR dedi ki...

emine hanım; çok teşekkür ederim.Sevgiler...

tubanne dedi ki...

Gerçekten çok hoş olmuş,tam da mevsime uygun,ellerine sağlık ve bol şans:)(Dikiş bilmek ne güzel)

Unknown dedi ki...

çok tatlı görünüyor, tam sonbahar teması :)

Pınarın Dünyası dedi ki...

Tam mevsimi düşen yapraklar çok güzel olmuş ellerine sağlık bol şanslar :)

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Ellerine emeklerine sağlık canım fikir ve desen çok güzel ,bol şanslar:)

Unknown dedi ki...

Emeğine sağlık,çok güzel olmuş
Sevgiler.

HoBiHuZuR dedi ki...

tubanne;çok teşekkür ederim,sizde öğrenebilirsiniz gerçekten .

ontheroad;çok saol canım:D

pınarın dünyası; çok teşekkürler,inşAllah :)

nuray ablacım; çok iyisin :) teşekkür ederim..

hayat cafe; saol canım.Sevgiler...






necla dedi ki...

ellerine sağlık tatlım çok güzel olmuş.. şansı bol olsun

Unknown dedi ki...

ellerine saglik.....
cok hos olmus
sevgiler

Unknown dedi ki...

çok gerçekçi olmuş rüzgar hissedliyor:) ellerine sağlık:)

HoBiHuZuR dedi ki...

necla;çok teşekkür ederim canım..inşAllah..

cihan;teşekkür ederim.Sevgiler...

evimbenimatölyem;oo çok mutlu oldum,,gerçekçi olması için gerçekten uğraştım..teşekkürler...

Cebimdeki renkler dedi ki...

Çok cici olmuş, ellerine sağlık.

fiamma dedi ki...

Harika olmuş, başarılar...

deeptone dedi ki...

zamanın olunca son yazıma baksanaaa.
:)

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

methinizi duydum ziyarete geldim
iyiki gelmişim
yastıkda alttaki kırmızı çantada çok güzel
ellerine sağlık
bende beklerim

seher dedi ki...

Çok güzel olmuş.Ememğinize sağlık.Bloğunuzu çok beğendim.Ben de yeni adım attım blog dünyasına.Çalışmalarıma buradan devam edeceğim.Benim sayfama da beklerim.
http://seherinmarifetleri.blogspot.com/
Sevgiler.

HoBiHuZuR dedi ki...

rengim;çok teşekkür ederim...

fiamma;çok saolun..inşAllah..

deeptone; :) tamam..

Seyyahgül; ne mutlu bana :) çok teşekkürler hoşgeldiniz:) gelirim tabi:))

seher;sizde hoşgeldiniz :) tabi geliyorum hemen :)


Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ellerine sağlık canım harika:)))

hayal ignesi dedi ki...

yastık çok güzel olmuş elinize sadlık:) bu ararda benım blogta sızın için bir ödül var :) buyrun alın:)

HoBiHuZuR dedi ki...

bir kase lezzet;çok teşekkürler,,sevgiler canım :))

hayal iğnesi;çok sağolun..tabiki hemen geliyorum :)

yasem dedi ki...

harika olmuş

AslıASLI dedi ki...

Konu yastık olunca tutamam kendini bilirsin :) tam anlamına uygun, çok güzel bir yastık olmuş Huzurum ellerine sağlık.

HoBiHuZuR dedi ki...

yasemin;teşekkür ederim...

Aslım;saol canım iste yapayım sanada ..