11 Ekim 2012 Perşembe

10 Marifet Koruncuk sergisi

Bu hafta sonu 10 marifet organizasyonuyla Koruncuk vakfı yararına sergi düzenleniyor,bu sergi yararına katkı için bu çantayı diktim..
Çeşitli sebeblerden maalesef geç kaldım,yarın kargoya versem bile pazartesi ancak ulaşır,ama 18 Ekim'de yine Koruncuk vakfı yararına satılmayan ürünlerin tekrar sergisi olacak,bu yüzden ucundan yetişmiş olucam :)
Sizzix makinasını çok istediğimi yazmıştım,yarın son gün yetiştirebilirsem yarına kadar aklımdakini yapıp yarışmaya da katılmak istiyorum ama geç kaldım sanırım... Bakalım,nasipte varsa oda olur elbet :) Sevgiler...

10 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

hayırlı başarılar.
arkadaşım sen yaparsın:)))

HoBiHuZuR dedi ki...

bir kase lezzet; çok incesin :) teşekkür ederim canım..

ÇokoPrensin Annesi dedi ki...

Çok güzel bir çanta, ellerine sağlık. Yarışmada başarılar dilerim, sevgiler:)

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Çanta nefis olmuş,emeğine sağlık canım ,kolay gelsin:)

HoBiHuZuR dedi ki...

çokoPrensin annesi;çok teşekkür ederim inşAllah :))

Nuray ablacım;saol,hepimize :)

gez gör arpacık dedi ki...

Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.

ecerce dedi ki...

çok sevimli bir çanta olmuş:) yetiştireceksiniz bence tasarımı:)

HoBiHuZuR dedi ki...

lila; çok teşekkür ederim sevgiler...


ecerce; içinize doğmuş sanırım :) yetiştirdim şükürler olsun :)

necla dedi ki...

buna bayıldım tatlım ellerine sağlık..

HoBiHuZuR dedi ki...

neclacım;çok teşekkürler canım sağol...