29 Eylül 2012 Cumartesi

KalpLer..

Daha önceki yazılarımda,yaşadığım şehirde malzeme bulamadığımdan hayıflanıp duruyordum,özellikle istediğim kumaşları bulamamak zor bir durumdu,hatta bir siparişimi bu yüzden alamamıştım,,işte o bulamadığım kumaşları burada buldum :))
Bulunca da yapmak istediğim bu süsleri yaptım,,bir çok malzemeyi birarada kullanmayı çok seviyorum,bu süslerde de su taşı ve saten kurdelayı kullanmak pek keyifliydi :)Ve tabi vazgeçilmez kumaşımız duck keten ile birlikte :)
Bu süslerin boyları bayağı büyük oldu,görüldüğü gibi 18 cm civarında,,kapı kulpunda pek sevdim görüntülerini :)) Sevgiler...

15 yorum:

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Çok güzeller..Kalbim seninle Hobihuzur'um..Ellerine sağlık:)

okuyan dedi ki...

Kalpleri çok seviyorum. Hele böyle güzel kumaşlar senin güzel ve maharetli ellerinde buluşunca sonuç harika:)
Kocaman öptüm.

HoBiHuZuR dedi ki...

Kardeşler; kalbim seninle :) teşekkür ederim canım sağol..

okuyanım; est.canım elimden gelenler,teşekkür ederim..

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Kumaşlar ayrı güzel,fikir ayrı güzellikte, ellerine sağlık canım bol siparişlerin olsun:)

HoBiHuZuR dedi ki...

nuray ablacım;teşekkür ederim..amin :) inşAllah

mavii dedi ki...

canım uzun kalpler bir tarz dimi görmüştüm sanırım mhtap ablada yapıp işlemişti kumaş versiyonuda gayet hoş puantiye ve güllü birleşimide öyle ve kalbim seninle:))

Unknown dedi ki...

çok güzeller ellerinize sağlık :)bana da beklerim sevgilerle

HoBiHuZuR dedi ki...

mavim ; :))) benim de kalbim seninle canım :)) evet mehtap ablada bu tarz yapıyo onunkilerde cok hoş..teşekkürler canım...

ismihan;hoşgeldiniz bloğuma..tabiki ,çok teşekkür ederim..

Noblesse dedi ki...

puantiyeli kumaş ne yakışmış, çok hoş olmuş hobim, ellerine sağlık.

HoBiHuZuR dedi ki...

noblessem;çok teşekkür ederim canım.

dakikadanonce dedi ki...

müthiş olmuş kalpleriniz ellerinize sağlık. Bol bol sipariş almanız dileğiyle sevgiler.

HoBiHuZuR dedi ki...

dakikadanonce;çok teşekkür ederim.inşAllah :)

ÖZLEM TURAN dedi ki...

Renkler ve desenler çok güzel, kumaşları hangi şehirde bulabildiğiğinizi anlayamadım:( Ellerinize sağlık Çok güzel olmuşlar. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Bayıldııııım,çok güzel olmuş..
Sevgiler.

HoBiHuZuR dedi ki...

özlem turan ; öncelikle çok teşekkür ederim..Antalya ' da yaşıyorum artık ve burda bauhaus'tan aldım ,bilginize..Sevgiler...

Hayat cafe; çok teşekkür ederim..