4 Nisan 2012 Çarşamba

4 nisan 1982 - 4 nisan 2011


30 oldum bugün ve biryıl önce bugün bloğumu açtım...



Genellikle kadınlar 30 una geldikten sonra nerede olduğunu,hayatı için kendi için neler yaptığını sorgularmış :)


30 la birlikte ,en ağır yaş sendromu başlarmış :)


ve tabi yine kadınlar için 30 dan sonra cilt ciddiye alınması gereken en önemli mevzu haline gelirmiş :)



Çoğu insan çocuk sahibi olmak için 30 yaşın en ideal yaş olduğu konusunda hemfikirmiş :)




Ve en çok boşanma oranları bu yaştan sonra görülüyormuş ..




Hep doğru kararlar aldığımız yaşlar görelim,sorunları en az zararla atlatalım,
evladın hayırlısıyla yaşlanalım,mutsuzluk içinde mutlulukları unutmayalım,


Bloğumda güzel şeyler paylaşayım ve hep iyi insanlarla karşılaşayım...
Herşey hepimiz için iyi olsun,mutluluk getirsin...


Cuma günü de canım arkadaşım dostum güzel insan :) Baharımın doğum günü,
burdan kutluyorum canım yeni yaşını :)

Sevgiler...

29 yorum:

ecerce dedi ki...

mutlu yıllaar hobihuzuuurr:)

bahar006 dedi ki...

Adliyeden çıktım, koşa koşa geldim, şarkı söylicem sana:) Mutlu Yıllar Caaanııım, Mutlu Yıllar Saanaaa, Mutlu Yıllarrr Mutlu Yılllaaar Mutlu Yılaaaar Saaaanaaaaa:) Seni Çok Seviyorum canım benim, nice yaşlara, nice yıllara, iyi ki doğdun, iyi ki tanıdım seni:)) Bu arada 30 olduk dimi, ama yukarıda saydıklarından tek bir iz yok henüz, neyse 2 günüm var daha, bakalım görüciiiz:)) Öptüm kocaman:)))

HoBiHuZuR dedi ki...

ecerce ; çok teşekkür ederim :)

baharım,,bende seni çok seviyorum canım yaa gerçekten,,şarkı söylersen ağlarım ki ben :) mutluluktan hatırlanmaktan yalnız olmadığımı hissetmekten :) sen yine de söylee :) sağol canım iyiki varsın..evet 30 olduk oluyoruz bende de sorgulamalar dışında diğerleri pek hissettiğim bişey yok :) 30 30 kendimi alıştırmaya çalışıyorum :) önceden 25 27 ne büyük ohoo daha cok var derdim şimdi 30 oldum ohh :)

hobimiterapimi dedi ki...

mutlu yılllaaaarrrr....
bir de 35 yaz krizi var :(
35inde de yazdıklarını okuyabilmek dileğiyle...

Cebimdeki renkler dedi ki...

Nice mutlu yaşlara Huzurum. Sevgiler :)

CİCİBİŞİ dedi ki...

yeni yaşınız kutlu olsun. nice senelere...

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Kardeşimi bende çok seviyorum,mutluluk dolu,sağlıklı,huzurrr dolu ,eşin ve çocuklarınla bir ömür diliyorum canım benim ,İyiki varsın,iyiki tandık seni,iyiki aramızdasın öptüm ,sevgiler:))

deeptone dedi ki...

:) iyi gelmiş gibi geldi bana 30 olman. kutlu olsun. bu yaşların 20'lerden daa iyi geçsin.

HoBiHuZuR dedi ki...

themonk; çok teşekkürler..35 yaş :) ohooo 5 yıl var daha :) o gün gelir ve yine birlikte burada oluruz :)

rengim;çok teşekkür ederim canım kucak dolusu sevgiler...

cicibişi;çok saolun,çok incesiniz..

nuray ablacım;ben de seni seviyorum ki hemde çok benim yüreğim çok geniş kocaman seviyorum seni arkadaşlarımı dostlarımı:) inşAllah ablacım hayırlısı olanı versin Yaradan...Sendee iyiki varsın hepp oll..

deeptone; sana geldiği gibidir belki :) teşekkür ederim :) 20 ler bitti dimi hof :)

AslıASLI dedi ki...

Huzurumm doğum gününü tüm yüreğimle kutluyorumm :) iyiki doğdun, iyiki tanıdım seni. 30 lar çok güzel yaşlar bence :) öyle farklı ve iyi hissediceksinki, bir çok şeyi algılama biçimi değişiyor insanın. Daha özgür ve kesinlikle daha mutlu olucaksın :) mutlu, çok mutlu, hep mutlu yıllar diliyorum..

HoBiHuZuR dedi ki...

aslım ; saol canım. çok sevindirdi beni güzel dileklerin.emin ol ki ben daha cok diyorum iyiki tanıdım seni ve sizi:) sende hep ama hep mutlu ol hakediyorsun inan canım..

margazit dedi ki...

Nice mutlu yıllara canım. 30'lu yaşlar güzeldir,doya doya uzun sağlıklı ömürler yaşamanı dilerim.

margazit dedi ki...

öpüyorum

mavii dedi ki...

en son gene ben görüyorum neyim ki ben nee arkadaş mı neyimmm ben olmaz oliyim emi:D:D
yavrucum küçük kardeşim bak ben senin ablan sayılırım :D sende benim kardeşim:D
sırt sırta az mı verdik senle degil mi ama :D
sen iyi ve yüreği kocaman bir kızsın :)
rabbim seni yavrularından eşinden ailenden ayırmasın
daha yeni başlıyor güzel yaşlar iyki dogdunnn hobimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

okuyan dedi ki...

Canım benim iyi ki doğmuşsun:) 10 Marifet ve blog sayesinde de iyi ki seni tanımışım:)
Nice mutlu yaşların olsun inşallah.
Her yeni yaşın yeni umutlarla gelsin. Ailenle ve tüm sevdiklerine sağlıkla, huzurla ve keyifle yaşa.
Çok öpüyorum canım benim.

sırrakalem dedi ki...

mutlu yıllar :)

Ecehan dedi ki...

Kendiliğinden gelen mutlulukların çoook olduğu, sağlık ve huzur dolu nice yıllar dilerim.

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Nice mutlu yıllara Hobi Huzur,ailenle,sevdiklerinle uzun bir ömür dileğiyle sevgiler:)

Noblesse dedi ki...

hobim canım arkadaşım, dünmüş doğum günün kaçırmışım, sevdiklerinle mutlu, sağlıklı ve uzun bir ömür diliyorum, nice yıllara....

HoBiHuZuR dedi ki...

margazit;çok teşekkür ederim..inşAllah 30 yaşın tüm güzelliklerini yaşarım :)

mavim;hiç önemli değil,önemli olan unutulmamak benim için ,abla diyeyim ozaman hehe
canım çok saol ..

okuyanım;evet marifet bizi kavuşturdu dimi birbirimizi bulduk:) çok şanslıyım gerçekten sen buldum arkadaşlarım oldu yüreği kocaman :)

sırrakalem;çok teşekkür ederim..hepimiz için mutlu bi yıl olsun :)

ecehan;kendiliğinden gelen mutluluk çok sevdim bu sözü:) teşekkür ederim...

kardeşler;çok saol canım ,unutulmamak çook güzeel :)

noblessem;hiç sorun değil canım,önemli olan bi şekilde hatırlanmak :) teşekkür ederim canım...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

nice seneler nice sağlıklı huzurlu günler dilerim:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

necla dedi ki...

canım benim nice mutlu senelere...
kusuruma bakma yeni farkettim siparişlerin arasında boğuldum kaç gündür ...
hayatın hep güzelliklerle geçsin ve herzaman sevdiklerin etrafında olsun...

fiamma dedi ki...

Nice mutlu yaşlara HObihuzurcuğum, yeni gördüm:) kaç gündür takip listem arızadaydı.

VuslaT dedi ki...

Çok renkli blog. Çok sevdim.

HoBiHuZuR dedi ki...

bir kase lezzet;çok teşekkür ederim.nekadar neşeli bi yorum bu :)

neclacım;hiç sorun değil düşünmen önemli hatırlanmak önemli teşekkür ederim canım...

fiammaİ;olsun hatırlanmak düşünülmek işte bütün mesele bu :)

Vuslat;hoşgeldiniz..teşekkür ederim,sevgiler...

Unknown dedi ki...

biraz geç oldu ama affına sığınarak doğum gününü kutluyoruum, canım nice mutlu yılların olsun, bütün dileklerin gerçek olsun, inşallah allah her şeyi gönlüne göre versin:)

HoBiHuZuR dedi ki...

belindaaamm canım önemli değill gelip yazdın yaa mutlu olmama yetti inanki saol canım arkadaşımm..

B'r'cm'marinmabed' dedi ki...

Mutlu yıllar...

HoBiHuZuR dedi ki...

bi içmimarın mabedi;teşekkür ederim:)