26 Nisan 2012 Perşembe

Kot çanta ''2''


Kot çantalara devam ediyorum,ilk yaptığım çantadansonra biraz değişiklikle yine kot kumaştan çanta diktim..


Sahibi cep asansörünü diğer çantada görüp çok beğenince yine aynı tarzda cep telefonu için kılıf diktim bir farkla çantanın astar kısmında,ayrıca bu sefer astar cebini kot kumaştan diktim..



ön kısmına ucları büzgülü iki küçük cep diktim,ayrıca boyu ayarlanabilir şekilde ayarladım kottan kolonları.


astarından kestiğim çiçek desenini de sarma dikişiyle çantaya diktim,ilk çantada üzerindeki çiçekleri broş olarak yapmıştım,yine bu çantadaki çiçekte broş oldu..

...

20 yorum:

DİL ATÖLYESİ dedi ki...

Aaa bayildim o ondeki ceplere. Lastikli mi onlarin agiz kismi? Ayrica o cicegi de ne guzel sarmissin oyle. Ben bir turlu beceremiyorum o sarmayi. Pratik yapmam lazim. Kaydirirp duruyorum hep yamuk yumuk oluyo. Super olmus. Durmak yok,yola devam canim...

okuyan dedi ki...

Maharetli ve zevkli arkadaşım benim. Çok güzel olmuş. Sahibi de iyi günlerde ve keyifle kullansın inşallah.
Sevgilerimle:)

HoBiHuZuR dedi ki...

evet aslıcım lastikle dikip büzdürdüm,makinanın overlok kısmında sıfır dikiş aralığıyla diktim dene canım birkaç pratikten sonra alışırsın..teşekkür ederim durmak yok evet:)

HoBiHuZuR dedi ki...

okuyanım;saol canım.est.elimden geleni yapıyorum isteğim,gücüm iç rahatım sınırında.iyiki varsın..

Unknown dedi ki...

çok hoş duruyor :)

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Çok güzel olmuş,siparişlerin devamıda gelmiş ne güzel:)) ve yine devamıda gelecek :)) kolay gelsin canım:))

AslıASLI dedi ki...

Huzurum bu akşam bloga girdim sana yorum yazıyorum. Üç kez yazdım olmadı, sinirim bozuldu :( sonra kapattım bilgisayarı, tekrar denedim. Bu sefer bloguma giremedim :( hesabıma erişilmiyordu. Akşamdan beri deli oldum, biraz önce sorun giderildi.

Her şeyden önce çantanın içindeki kumaşını çok beğeniyorum onu söyleyeyim. Öndeki büzgülü cepler, ayarlanabilir olması, kumaştan kestiğin çiçekler, her şeyiyle çok güzel olmuş. Emeğine, ellerine sağlık..

necla dedi ki...

çok güzel olmuş tatlım ellerine sağlık...
sahibi güle güle kullansın....
bol satışlar

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Buda çok güzel olmuş Hobi Huzur..Ellerine sağlık:)

mavii dedi ki...

tam usta işi tasarım çantalar yapmaya başladın hayatım çok beğendim sahibi de güle güle kullansın fiyattı da çok uygun ben geçen paylaşmıştım baya kişi begenmişti herkes çok begeniyor yaptıkları hobim aynen devam diyorum emegine saglık

Unknown dedi ki...

Çok şık bir çanta olmuş ellerinize sağlık..

Tatlı Cadı dedi ki...

Eline sağlık.. ben de çok beğendim.. bu CiCi blogu artık ben de izliyorum.. CiCi KaLL.. (^_^)

bahar006 dedi ki...

Sen gene kayboldun, geliyo beş kardeş haaa:)) Pazartesi güya senin bloğu anlattık nedesemde ama ev sahini nerdeeee:)))Ara ki bulasın, kapıda kaldık:)

HoBiHuZuR dedi ki...

ontheroad;çok teşekkür ederim.

ablacım;çok saol,inşAllah iyiki varsın:)

aslım;farkettim evet canım spam olarak algılamış yorumunu saol canım.ortak zevklerle beğenmen çok mutlu ediyo beni .

neclacım;çok teşekkür ederim..amin inşAllah hepimize:)

kardeşler;ne hoş ne mutlu bana :) saol canım..

mavim;elimden geleni yapıyorum canım,önce içime sinmesse asla yapıp devamını getiremiyorum,evet canım gördüm paylaşımını teşekkür ederim,durmıcam arkadaşım saolasın..

mehtap;teşekkür ederim .

tatlı cadı;hoşgeldin bloğuma :) ziyarete geliyorum :)

baharım;canım arkadaşım gerçekten üzgünüm sıkıntı zamanlar içindeyim,tayin durumu arefesinde ihmal ediyorum sizleri:( affet olurmu

bahar006 dedi ki...

Canım, batıya mı çıkıcak bu defa tayin, ayy keşke Ankara'ya gelsen, gelirsen affederim:))

HoBiHuZuR dedi ki...

baharım:)evet batıya bu sefer ankara sanmıyorum :( keşke çıksa :( izmir antalya var ama yine de daha yakın olucam sana :)

Noblesse dedi ki...

şahane olmuş hobim, içi de dışı gibi özenli nefis, emeklerine sağlık.

bahar006 dedi ki...

hadi hayırlısı canım, kolay elsin sana, şimdi toplanmak falan çok yorucak seni ama daha güzel bi yere gideceksin nihayetinde, ayyy çok heyecanlı:))

HoBiHuZuR dedi ki...

noblessem;saol canım


baharım;evet canım iyi olan hayırlı olan yer olsun bizim için inşAllah saol canım benim..

sakibekılıç dedi ki...

evet herkesin uzman olduğu bir konu var ve gerçekten harika çantalar yapmışsınız ellerinize sağlık :)