19 Nisan 2012 Perşembe

Kot çanta


yapım aşamasını paylaştığım çantayı bugün bitirdim.

yapılışından bahsedeyim biraz malzeme şahı fiamma için :)


arkadaşım ön tarafında asimetrik bi şekil istedi,cep olarak ama asimetrik olduğu için kullanışlı olmazdı,bende içine cep telefonu kılıfı diktim:) hani şu kılıfların içinde asansör oluyo ya o tarz (ben asansör diyorum gerçek ismi ne)çiçeklerin tam arka iç kısmında,kurdela ile içine koyduğu telefonu kolaylıkla alabilecek .


fermuar ayağı ne güzel bi icat :)


Çanta alttan yukarı daralan şekilde,astarı ve ön süsü ile birlikte ,fermuar fazlalığını düğme ile sabitledim,


daha önceki çanta yazılarımda çanta sapı diyordum :) ama doğrusu kolonmuş,bildiğin şeyi yanlış tanımak ne tuhaf,aslında kolon kullanacaktım ama arkadaşım aynı kumaştan isteyince kendim yaptım ,çevirmesi parmaklarımı kırdı resmen,kot kumaşta çevirmesi çok daha zormuş,


cep telefonu kılıfının görünüşü,



içine de küçük bi cep diktim,çıtçıt diktim ki daha kullanışlı olsun diye..






yarın teslim edicem inşAllah,,

Bugün ne çok konuştum :) beklediğinize değdi mi ki acep :)

Sevgiler...

19 yorum:

AslıASLI dedi ki...

İtiraf ediyorum :) kafamda canlandırmıştım ama böylesini değil. Çok beğendim ve benim düşündüğümden daha güzel olmuş Huzurum ellerine sağlık. İçine diktiğin kumaş ve her ayrıntısı öyle hoşki, arkadaşın mutlulukla kullansın..

Ayrıca kot kumaşın ne kadar zor dikilebildiğini tahmin ediyorum :(

Unknown dedi ki...

çok güzel ve kullanışlı bir çanta olmuş.Detaylı anlatmanız da iyi oldu.Elinize sağlık

Yücel Eser Bandırmalı dedi ki...

çanta çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.Keşke dikiş yapabilseydim diyorum böyle şeyleri görünce...

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Merakla bekliyordum,kurdelayı çekince telefon çıkacakmış ya,işte orda dedimki '' aferin kıs'' :)))
Güzel olmuş,sahibide mutlu mutlu kullansın,emeklerine sağlık devamı hemen gelsin bol bol faceden reklam yap sevgiler:))

okuyan dedi ki...

Hem de nasıl değdi. Çok beğendim canım.
Detaylara geçecek olursak:): Kot kumaş olması, üzerindeki tığ işi çiçeklerin kattığı güzel hava, öndeki cebin fonksiyonel hale getirilmesi, çantanın şekli, astarın rengi ve modeli, çıtçıtlı minik cebi... Her ayrıntısıyla çok şık ve kullanışlı bir çanta olmuş canım.
Arkadaşın da iyi günlerde kullansın inşallah.
Öpüyorum kocaman:)

fiamma dedi ki...

Ellerine sağlık, çok güzel olmuş, sahibi iyi günlerde kullansın.

necla dedi ki...

sonuç çok harika canım ellerin dert görmesin...sahibi güzel günlerde kullansın...
bol satışlar...

necla dedi ki...

sonuç çok harika canım ellerin dert görmesin...sahibi güzel günlerde kullansın...
bol satışlar...

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Değdi Değdi:)Beklediğimize değdi..Çok güzel bir çanta olmuş..Ellerine sağlık:)

ecerce dedi ki...

çok çok güzel:) telefon cebi ne kadar sevimli:)benim beklediğime değdi:)

HoBiHuZuR dedi ki...

aslım;çok saol canım ,olsun uzaktan da olsa beklentinde yanılmaman çok hoş ki mutlu oldum:)

güneş;rica ederim umarım faydalanırsınız:)

yücel eser bandırmalı;dikiş zor bir iş değil istemek yeterli öğrenmek için..

Nuray ablacım;aferin almak senden ne güzel içim rahatladı inanki:) tamam abla dediklerini yapıcam:)

okuyanım;teşekkür ederim canım,arkadaşımın beğenmesi için elimden geleni yaptım ,bu akşam görücem tepkisini:)

fiamma;teşekkür ederim :)

necla;saol canım inşAllah içine sine sine kullanır:)

kardeşler;ne mutlu bana:)) saol canım.

ecerce;beklentiyi karşılamak çok güzel bi his:) teşekkür ederim.

Cebimdeki renkler dedi ki...

Ne güzel olmuş Huzur' cum, ellerine sağlık :)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Ne güzel olmuş Huzur' cum, ellerine sağlık :)

HoBiHuZuR dedi ki...

rengim;çok incesin:) teşekkürler.Sevgiler...

deeptone dedi ki...

kot kumaşla ilgili herşeyi sevdiğim gibi bu çantayı da sevdim.
:)

HoBiHuZuR dedi ki...

deeptone;bende sevdim :)

fuska dedi ki...

çok cici görünüyor.

HoBiHuZuR dedi ki...

fuska;çok teşekkür ederim...

Sevginin Ruhu dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.