22 Temmuz 2012 Pazar

Nihayet ; Antalya


Bir sonraki yazım gerçekten de Antalya'dan oldu :) 2ay geçti ama nasıl geçti hiç anlamadım,
koşuşturmaca ev arama yeni insanlar yeni çevre derken geçiverdi..

Antalya nemli,sıcak bir şehir..Yaşanılacak değil gezilecek tatile gelinecek bir şehir,benim gibi
sıcaktan haz almayanlar için :)

Ev yerleşti,ramazan başladı hayat normale dönüyor mu ne? ama burdaki mesafeli insanlar hiç olmayan komşuluk ayak üstü muhabbetler selamlaşmalar 1 ay geçmesine rağmen hiçte olmayacak gibi :)

iyiki yazıyorum okuyorum bilgisayar kullanabiliyorum :)

Yeni işlerin,çalışmaların,üretimlerin başlaması için gün sayıyorum,,


Hepinizi çok özledim,arayı çok uzatmadan tek tek gelicem yazılarınızı okumaya,,

Antalya'dan Sevgiler...

32 yorum:

Noblesse dedi ki...

hobim hayırlı olsun, yeni arkadaşlıklar edineceğine eminim, biraz daha zaman lazım.

DİL ATÖLYESİ dedi ki...

Caniiiiim hosegeldin yeni hayatina ya da yeni hayatin sana hosgelsin insallah. Bos ver insanlari,biz variz. Blog arkadaslarimdan aldigim destekle ayaktayim ben aylardir. Sicaga gelince,iste onun icin bir sey diyemeyecegim. Kisin rahat edeceksin en azindan oyle dusun. Her odaya klima taktir.

HoBiHuZuR dedi ki...

noblessem;çok teşekkür ederim canım..inşAllah zor olacak benim için ama olacak..

Aslı;hoşbulduk canım..o kadar doğruki söylediğin benim en büyük desteğim blogtan tanıdığım iyi yürekli insanlar,,yalnızlığı sever kalabalıktan kaçarım ama suratı asık bi sürü insanı görünce moralim bozuldu :) olsun iyiki siz varsınız ..

DİL ATÖLYESİ dedi ki...

Sicaktan oyledir onlar:) gulumseyecek kaslari erimistir muhtemelen.

HoBiHuZuR dedi ki...

Aslı;her durumda gülümseyecek insanları bulmak zor ozaman canım :) biz varız onlar erimeye devam etsin:)

okuyan dedi ki...

Hayırlı olsun, hayırlısı olsun canım benim.
Ben Antalya'yı çok severim. Umarım güzel dostluklar kurarsın. Saadet dolu günleriniz olsun inşallah.
Çok özledim seni arkadaşım.
Kocaman öptüm:)

HoBiHuZuR dedi ki...

okuyanım;canım arkadaşım inan ki bende seni özledim,,Saadete hepimiz :) bende öptüm canım..

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Beni özlememiş anlaşıldı,hep Ayşımı özlemiş:))) küsüp gidiyorum:)))
Şaka bir yana hoşgeldinnn ...Öyledir büyük kentler selamı zor veren insanlar,birbirinin kuyusunu kazmaya çalışan apartman sakinleri:)balkonda kahvaltı ederken üstüne silkelenen kedi tüylü örtüler:)) neyse korkutmayayım seni:))daha yeni taşındın okul başlayınca öğrenci velilerinden arkadaşların olur. Asker ailesisin ordan çevren olur üzülme canım benim.Evet hem biz varız ,iyiki varız :) yeni yorumlarda görüşmek üzere yeniden hoşgeldin,sevgiler...

HoBiHuZuR dedi ki...

oyy ablamm yazımda dedim ama hepinizi özledim diye:) vallahi abla demesende gözüm korktu gerçekten yahu 30 daire var biri de gelip kapıdan bile selam vermedi :) sorun yok napalım işlerime başlıcam zaten :) tekrar hoşbuldum ablacımm görüşürüz;)

bahar006 dedi ki...

Eh nihayet yani, hoşgeldin canım, neresindesin Antalyanın, tarif et, foto çek, merak ettim:) Alışırsın merak etme, hem senin hobilerin var, onlar da oyalar seni. Dha da önemlisi biz varız yahu, arkadaşa ihtiyacın mı var:)Hadi öptüm çok:)

HoBiHuZuR dedi ki...

Baharım;konyaaltındayım.meltemde..gelirsen beklerim herzaman gerçekten misafir ederim seni..çekicem canım yayınlarım ara ara :)
saol canım siz sen olmasanız olmasan zor işim biliyorum :)bende öptüm canım..

necla dedi ki...

hoşgeldin canım... yeni evinde güle güle otur... en kısa zamandada yeni işler bekliyorum bakalım ne güzellikler çıkacak

Cebimdeki renkler dedi ki...

Hoşgeldin Huzur :) Antalya' da benim de henüz 5.yılım ama kenti çok fazla yaşadığım söylenemez, dediğin gibi felaket sıcak bir yer burası nemli sıcakta insan gerçekten nefes almakta bile zorlanıyor, kimi zaman yaşamaktan beziyor, zor olmuştur bu sıcaklarda taşınmak. Her ne kadar sıcak nedeni ile evden çıkamadığımızdan bu ana kadar yardımım olamasa da seninle görüşmeyi de çok isterim biliyorsun. Sevgiler,

mavii dedi ki...

hoşgeldin hobimmmmm
insan nelere alışmıyor canlar evlatlarımız saolsun
sevindm seni gördüğüme çok öpüyorum

chfashiontrend dedi ki...

güzel günlerin olsun ..hayırlı olsun cnm...sevgiler

HoBiHuZuR dedi ki...

necla;saol canım,,inşAllah en kısa sürede başlıcam..

rengim;saol biliyorum evet daha öncede konuştuk herşey bi yoluna girsin elbette görüşücez..

mavim;evet çok haklısın canım..Allah sağlık versin gerisi geliyo ve insan herşeye alışıyo..bende çok sevindim yeniden aranızda olmaktan inan..

chfashiontrend;teşekkür ederim canım,,hepimize güzel günler diliyorum..Sevgiler...

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Yeni şehir,yeni hayat hayırlı olsun Habi huzur'um..Şehir hayatında malesef komşuluk gittikçe azalmakta..Bir tane iyi anlaştığın komşun oldumu aslında yetiyor insana..Güzel günlerin olsun inşallah..Sevgiler:)

HoBiHuZuR dedi ki...

saol canım..yeni şehir evet yeni hayat orda düşünmem gerek biraz..dilerim bir tane iyi anlaştığım komşum olur olmazsada sorun yok sizler varsınız :)) Sevgiler

X madame dedi ki...

ayyyy yer değiştirebilirmiyiiiiz :D
benim memleketim orası, ordan gelin geldim ben. bende istanbula geldiğimde aynen senin gibi demiştim komşuluk yook, kalabalık, bir harala gürele, burda yaşanır mı ben demiştim ama insan alışıyor be gittiği yere. şimdi komşularımda var kalabalığada alıştım. umarım sende oranın sıcağına alışırsın. alışamıcak ne var ki yaa at kendini kızgın kumlardan serin sulara :)))

HoBiHuZuR dedi ki...

X madame ; :)) gülümseyerek okudum yorumunuzu :)) vallahi bilemem Antalyalılar pek resmiler canıım :) dediğiniz gibi zamanla alışıcam :) Ah deniz ahh 15gündür gitmedim nerdeyse

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

hoş geldin canım..
ben laradayım görüşelim....

HoBiHuZuR dedi ki...

hoşbulduk canım sağol ,,görüşelim tabi..Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Antalyaya hoşgeldin,safalar getirdin:)
Çok hoş anılar edinmen dileğiyle..

HoBiHuZuR dedi ki...

zelihacım hoşgördük canım:) inşAllah inşAllah :)

Unknown dedi ki...

canım benim yerşleşmene çok sevindim(darısı başıma) zamanla alışır arkadaşlar, komşular edinirsin, zamanın nasıl geçtiğini anlamazsın bile, sıcağıda idare edicez artık:)) umarım antalya sana ve ailene hep mutluluk getirsin.

HoBiHuZuR dedi ki...

belindam; temennim o yönde,,sıcakta önemli değil aslına bakarsan insan mutluysa hiçbirşey sorun olmaz dimi,,sana da kolaylıklar diliyorum..

bahar006 dedi ki...

Gece gece aklıma düştün, hem bir selam vereyim hem de çok özledim, içimde kalmasın dedim. İyi geceler canım:)

HoBiHuZuR dedi ki...

baharım;biz senle farklıyız mı ne :) inan dün gece sen de benim aklımdaydın hatta bi arkadaş muhabbetinde senden bahsettim,,iyi geceler bendende :)

Unknown dedi ki...

Yeni şehir yeni hayatınız hayırlı olur inşallah.Sıcağı gerçekten katlanılır gibi değil Allah kolaylık versin.Sevgilerimle..

HoBiHuZuR dedi ki...

mehtap hanım ; cok teşekkür ederim,,amin kolaylık diliyorum bende :) Sevgiler..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

HUUUU YERLEŞTİNMİ NAPIYOSUN...

HoBiHuZuR dedi ki...

yerleştim canım..yarım işlerimi tamamlama telaşındayım :)