12 Aralık 2012 Çarşamba

Melek kostümlü Bebekler..

Uzun bir aradan sonra ilk kez bir işten keyif aldığımı hissettim dün gece,,çok sevdim bu melek kostümlü bebekleri :)
Yine ilkez Antalya'da kenevir ipi buldum :) her sorduğum malzemeye evet var diyen satıcıyıda pek sevdim :) bu kenevir ipini de melek kostümlü kız bebeğimizde kullandım, Ve ayrıntılarını elde diktim,,
Melek kostümü giyen erkek bebiğimizin ayrıntılarında dikiş kullanmadım,askısı saten kurdela..
Ayrıca az önce resimleri yüklerken gördüm,,resim kotasını 5gb a yükseltmişler :) .. Sevgiler..Allah'a emanet olun...

16 yorum:

yasem dedi ki...

çok güzel olmuşlar bunlardan harika kolyede olur

HoBiHuZuR dedi ki...

Yasemin hanım;evet çok hoş olur gerçekten :) teşekkür ederim..

Kırmızı Evin Cadısı dedi ki...

Pek şirinler,aynılarından bende 1-2 tane yapıp ağacıma astım bile:)

BİLGENİN GEMİSİ dedi ki...

Güzel olmuşlar,kolye fikri de güzel :)

bahar006 dedi ki...

Ellerine sağlık canım, çok cici olmuşlar:)

HoBiHuZuR dedi ki...

Kırmızı evin cadısı; teşekkür ederim..

Bilgenin gemisi;evet bende sevdim :)

baharım;saol canım benim,,sende öylesin :)

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Çok şeker birşey olmuşlar Hobi Huzur'um..Ellerine emeğine sağlık..Ben hala bloggerde kota yazısını bulamadım:)

HoBiHuZuR dedi ki...

kardeşler;saol canım..Vallahi şu ekran fotoğrafını çekmeyi bulabilirsem yayınlıcam söz :D ama 5 gb kolay kolay bitmez artık :D:D

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Harika olmuşlar üretime devam:))

ecerce dedi ki...

çok sevimliler:)

HoBiHuZuR dedi ki...

nuray ablacım;teşekkür ederim :) devam devam :))

ecerce;çok teşekkürler..

AslıASLI dedi ki...

Huzurum sen naptın böyle :) ne kadar güzel olmuş bu melekler canım benim.
Erkek ve kız melekler renkleri çok güzel, ellerine emeğine sağlık canım ya :) bayıldım.

deeptone dedi ki...

şirincikler.
:)

HoBiHuZuR dedi ki...

Aslım; :)) bi an ben ne yaptım diye düşündüm :) ne şekersin sen :) teşekkür ederim canım .

deeptone; öyleler :)

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çoook güzel...ne kadar güzeller.. elleriniz dert görmesin...

HoBiHuZuR dedi ki...

Emine;çok teşekkür ederim.çok Mutlu oldum:)