26 Ocak 2012 Perşembe

Sevgi Perdesi Projesi




burada bahsettiğim projemiz için yaptığım çalışma.. projemiz diyorum gerçekten sahiplendim çünkü :)
Amacı çok anlamlı benim için..Özel ve sevgi dolu...












işlerken her kalbi yaparken,aklımda bu işin ulaşabileceği yerleri düşündüm,birbirlerini
tanımayan biraraya gelmemiş insanların oluşturduğu kocaman bi proje bu :)










her kalbe bi isim verdim,Mutluluk,Samimiyet,Dürüstlük,Güven,SEVGİ,İnanmak,iyiye güzele dair her ne kadar anlamlı isim varsa birbir ölümsüzleştirdim bu kalplerle :)
En önemlisi hepsinin ortak bi yönü var ki,oda hepsi iyi kalp :) kötü düşünce kötü niyet kısaca kötülük barındırmayan iyi yürekler hepsi de :)







Sevgi perdemize nazar değmesin :)

Amacına ulaşıcağına yürekten inandığım bu proje dilerim çok daha fazla büyür...










































Şuan , Sevgi perdemize eklenmek üzere yola çıktı :)


Yüreğimizden iyilik ve samimiyet eksilmesin...



SEVGİLER...

35 yorum:

Petrl dedi ki...

ellerine saglik canim cok seviyorum böyle seyleri bende basladim cok geldi biraktim :D
ama burda o isleme kumaslarindan yok:(
sevgilerimle

HoBiHuZuR dedi ki...

çok gelmeyecek şekilde yap canım sende :) küçük minik sade sıkmayan şeyler yap :)etamin o kumaşın ismi :) burda da yoktu aslında ama araya araya sonunda bi dükkanda buldum :)

mavii dedi ki...

ne güzel yazmışsın hobimm agzına eline saglık evet cnm kalbimizden sevgi ve samimiyet eksilmesin:)
o perde de çok göze çarpan bir tema olucak çok begendim
kalbim seninle:))

Adsız dedi ki...

Bende etamin işlemeyle katıldım bu projeye. Proje fikrinizi de beğendim. Pek de hoş olmuş. Ellerinize sağlık.

HoBiHuZuR dedi ki...

mavimm ; ay ay teşekkür ederim canım :) iyi bakan güzel görür derim hep :) saolasın...

dilek ; çok teşekkür ederim..elimden geleni yaptım amacına ulaşsın çok sevindiricek bu beni..sizinde elinize sağlık...

Cebimdeki renkler dedi ki...

Çok şeker olmuş Huzurum. Ellerine sağlık. Merakla bekliyorum herkesinki birleşince nasıl bir ürün çıkacak ortaya :))

mahmur prenses dedi ki...

ne güzel duygular yaşıyorum evet hep iyi kalpler olacak sevgi dolu insanlar birarada olacak tıpkı sizin gibi. Projemiz demişsiniz evet bu bizim hepimizin projesi . Tekelleştiremeyiz hepimizin emeği var. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. renkler uyum harika insana gerçekten huzur veriyor. Katılımınız için çok ama çok teşekkür ediyorum.

romantikbutik dedi ki...

çok güzelşeyler yazmışsın.katılıyorum ,sevgi perdemiz büyüyecek güzellikler debüyüyecek.

Dilara dedi ki...

Kanaviçe kardeşliği :) Perdede kanaviçe işi görememiştim benim işime kardeş geldi.. Kalpler harika olmuş anlamlarıyla beraber bütünlemiş ellerine sağlık ^^

AslıASLI dedi ki...

Huzurum çok istememe ragmen bu güzel etkinlige katılamadım, çünkü diger bir etkinlik için söz vermiştim :( aslında tamda bana uygundu, neyse artık bir dahakine diyorum..

Şimdi etamin severim, bayılırım hatta ( ama yapamam ) birde kalp olunca, senin güzel yüregin içine girince, harika bir görüntü oluşturmuş. O kocaman sevgi perdesinde seni görmek çok güzel olucak. Ellerine emegine saglık canım benim..

Neslihan Duysak dedi ki...

harika...

HoBiHuZuR dedi ki...

rengim ;aynen canım bende merak içindeyim :)

mahmur prenses ; severek isteyerek büyük bi heyecanla katıldım hazırladım ve bekliyorum :) amacımız bir değil mi zaten :) Sevgiler...

romantik butik ;evet büyüyecek :) teşekkür ederim...

dilara ; kanavice kardeşliği :) sevdim bu ismi :) tek bırakmadım sizi ne güzel :)

aslım ; canım saolsun ,bi dahakine evet ah bide ben örgüden anlasaydım o etkinliğe içim gitti ki :) çok teşekkür ederim yorumun mutlu etti beni...

alonenes; teşekkür ederim ..

Adsız dedi ki...

SEVGİ PERDESİ BİTTİĞİNDE O PERDEYİ KİM SAHİPLENECEK KİMDE KALACAK VEYA HER HANGİ BİR KURUMA VERMEYİ DÜŞÜNÜYORMUSUNUZ.TAMAM GÜZEL HARİKA PARÇALAR YAPILMIŞ BİRLEŞTİRİLİYOR GÜZELLİKLER MUHTEŞEM BİŞEY OLACAĞI KESİN.PARÇALARI BİRLEŞTİREN KİŞİDEMİ KALACAK BU KADAR EMEK ÇÖZEMEDİM BEN AMACINIZI KİM İÇİN BU KADAR EMEK

okuyan dedi ki...

sevgi dolu kalplerin çok hoş olmuş canım... ellerine sağlık...
proje zaten çok güzel...

HoBiHuZuR dedi ki...

adsız ; neden kendinizi saklayarak böyle bir yorum yaptınız ? isminizi yazmadan yorum yapmak endişe duyduğunuz birşeylerin olduğunu hissettiriyor bana :) projeyi tam anlamıyla öğrenmiş olsaydınız böyle bi düşünce içinde olmazdınız ayrıca yazımı tamamen okumamışsınız tekrarlıyorum YÜREĞİNİZDEN İYİLİK VE SAMİMİYET EKSİLMESİN...iyi niyet iyi niyet lütfen :)


okuyan ; canım iyi yürekli arkadaşım çok teşekkür ederim...

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Perde bittiğinde adsız ,perdeyi hepimiz sırayla çeyizimize koyacağız.))) Bencede iyiniyet,dostluk,dürüstlük diyor ,gizli kapaklı işleri sevmiyorum.İsmini cismini saklayanları dikkate almıyorum,ellerine emeklerine sağlık hobihuzurcuumm ,sevgiler canım:))

HoBiHuZuR dedi ki...

nuray ; çok güldürdün beni :))) Nazarımız olsun buda canım :) teşekkür ederim ayrıca :)

mahmur prenses dedi ki...

kim için bu kadar emek
kendimiz için
sevgi için
dostluk için
yüreğinde sevgi barındırmayan insanların bizi anlamasını beklemiyoruz zaten. Bu perde ile güzel birçok yürek buluşacak ve dostluğumuz sevgimiz büyüyecek. Bundan daha güzel bi amaç olabilir mi?

romantikbutik dedi ki...

hobihuzur ve nuray; ne güzel cevaplamışsınız ,ben de katılıyorum söylediklerinize.mahmur prensesim üzülmüştü çok adsız yoruma, ama hiç gerek yok bence, meyve veren ağaç taşlanır herzaman ,olmasaydı şaşardım zaten:)

Marifetane hobi dedi ki...

Hayırlı cumalar canım minik kalpler çok güzel görünüyor..Bende katılmak istiyordum bu projeye ama bu aralar yetiştirmem gereken siparişlerim var şubat sonu ancak rahatlarım sanırım:) sevgi perdesinin bitmiş halini gözümde canladırmaya başladım bile elinize emeğinize sağlık.

HoBiHuZuR dedi ki...

mahmur prenses ; böyle girişimlerde böyle şeyler olur üzülmeyin olur mu .Sevgiler...

romantik butik ; teşekkür ederim.dediğim gibi nazarımız olsun bu :)

marifetane ; canım hayırlı cumalar..bidahaki sefere hı :) teşekkür ederim canım ayrıca

Marifetli Cadı dedi ki...

çok cici olmuş ellerine sağlık, duygularına tüm içtenliğimle katılıyorum. 197. izleyiniz oldum ;) bende beklerim, sevgilerimle...

HoBiHuZuR dedi ki...

marifetli cadı ; çok teşekkür ederim..evet 197 :)

chfashiontrend dedi ki...

selam,
canım bloğunu yeni keşfettim...yetenekli bir blog daha ...
bayıldım bu tasarıma ...çok şirin ...sevgiler

vintageduygular dedi ki...

cok güzel,huzur veren bir calisma olmus,ellerinize saglik ;)

HoBiHuZuR dedi ki...

chfashiontrend ; çok teşekkür ederim.ne güzel bi yorum böyle çok mutlu oldum..Sevgiler...

vintage ; huzura huzur veren huzur olmazsa olmaz değil mi :) teşekkürler..

ZEYNOGRAF dedi ki...

Bende gönderdim bir tane annem ablam da katıldılar projeye..Sizinkine bayıldım;)

HoBiHuZuR dedi ki...

zeyno ; evet takipteyim seni :) saol canım benim..

Sasmita dedi ki...

Are these little hearts specially created for the Valentine's day? Cute !!!

Following you !

CREATIVE KHADIJA dedi ki...

Well Done my friend..this is amazing!

HoBiHuZuR dedi ki...

Sasmita ; thank you.


creative mınd ; thanks..

ihlamurcum dedi ki...

İçinde kalp olan herşey çok sıcak oluyor, elinize sağlık

HoBiHuZuR dedi ki...

ihlamurcum ; bende sizin gibi düşünüyorum.çok teşekkür ederim..

Unknown dedi ki...

ne kadar güzel ve soft harikaa bayıldım. emeğinize sağlık :)

HoBiHuZuR dedi ki...

bebeko ; çok saol..ne güzel bi yorum mutlu ettiniz beni ..Sevgiler...