2 Ocak 2012 Pazartesi

SEVGİ PERDESİ PROJESİ



Bloğunu kısa bi süre önce keşfettiğim sevgili mahmur prenses çok hoş sevgi dolu bir proje başlattı ,samimi düşünceleri,heyecanı,paylaşımı harika :) nacizane bende katılıcam ...Ayrıntıları bloğunda bulabilirsiniz...

Duyan duymayana duyurursa çook sevinirim,hepinizle ortak bi projede olmak düşüncesi bile çok hoş...

Beni yalnız bırakmayın :)

Sevgiler...




NoT:örgü,kanaviçe,kumaş,keçe,ahşap,deri vs nasıl bi malzeme kullanmak istiyorsanız içinizden geldiği gibi :)

9 yorum:

mahmur prenses dedi ki...

hadi marifetli hanımlar sevgimizin, el emeğimizin büyüklüğünü herkese gösterelim :) katılımlarınızı bekliyoruz...

HoBiHuZuR dedi ki...

Altına imzamı atıyorum :)

AslıASLI dedi ki...

Bende bloga bir bakayım huzurum ama ne yapabilirim bilmiyorum :)

Çok güzel bir paylaşım ve etkinlik bu arada..

Cebimdeki renkler dedi ki...

Gideyim bakayım o zaman Huzur' um, çok sağol :)

HoBiHuZuR dedi ki...

Aslı'm ; inanki bende bilmiyorum :) düşünme aşamasındayım,bence güzel bi paylaşım biraraya gelme fikri :) Sende olsan fena mı olur :))

rengim ; bak canım :) şöyle hep beraber birada olucaz ne hoş :)

mavii dedi ki...

etkinlik mi var :D inceliyim bi tatlım öpt seni

HoBiHuZuR dedi ki...

mavim ; evet canım incele :) bende öptüm seni :)

deeptone dedi ki...

ilginç. bu şeylerle de perde dikiliyo öyle mi.
:)

HoBiHuZuR dedi ki...

deep senin bildiğin perdelerden değil :)