6 Ocak 2012 Cuma

Pembe Yastık


Kızım için yaptığım yastık yada yer minderi :) şekilden şekile girdikçe ismi daha çok değişecek galiba :)


Kızım tam bir kedi ve kuş meraklısı :) kedi ve kuş eklemesem olmazdı tabi...



Kaplumbağa yı daha önce yapmıştım hatırlayanınız vardır belki :)



gördükçe bu ne bu ne diyo :)


Önde figürler,arkasında sayılar varken dilerim sever minik :)





...bişeyler daha var aklımda,kendi yaptığımda hep kusur buldukça ürettiklerimde seyrekleşiyor :) gerçi sırada burada bahsettiğim projemiz var,onuda bi atlatalım bakalım :)



Sevgiler...

25 yorum:

Cebimdeki renkler dedi ki...

Çok şeker olmuş bu yastık Huzurum. Ellerine sağlık.

ecerce dedi ki...

çok sevimli bir minder olmuş:) ellerinize sağlık, kızınız çok severek kullanacaktır eminim...

romantikbutik dedi ki...

yastık çok güzel olmuş eline sağlık.sıradaki projelerimiz aynı bu arada haftasonu yapmayı düşünüyorum ben de.mahmurprensesin perdesinde bir araya gelecek elemeklerimiz :)sevgilerimle

AslıASLI dedi ki...

İsmi ne olursa olsun huzurum, Rengi, üzerindeki aplikeleri, yuvarlak olması heleki kaplumbagasıyla öyle güzel olmuşki ellerine saglık.

Minik kızın kalkmak istemicek üzerinden inan :)

okuyan dedi ki...

süper olmuş tatlım... öyle çok beğendim ki... zaten kediş olması yeterli benim için de:) ama diğer tüm aplikeler de çok sevimli ve güzel...
ellerine sağlık canım...

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Harika olmuş canım renkler figürler çok hoş,mutlu günlerde kullanın:)

mahmur prenses dedi ki...

kızınız böyle becerikli bi annesi olduğu için çok şanslı :)

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Çok taraflı bol sevimli bir yastık olmuş. Ellerinize sağlık:)

HoBiHuZuR dedi ki...

rengim ; saol canım birşeyler yapmaya çalıştım işte :)

ecerce ; kızım ilk yaptığımda evirdi çevirdi inceledi sonra fırlattı bi köşeye :) benim deyince sahipleniyor ama bakalım ne yapacak :))

romantikbutik ; evet bende başlarım bu haftasonu inşAllah..aklımda beliriyo az çok :)

Aslım ; saol canım benim..pek oralı olmuo kıymet bilir mi bu minik :)

okuyan ; canım zaten senden aldığım kanaviçe modelinden de biraz faydalandım zaten kedi deyince seviceni tahmin etmiştim :)

nuray ; saol canım.inşAllah :)

mahmurprenses ; :) estağfurullah deniyorum yalnız :)

elif ; teşekkür ederim..evet gerçektende bol taraflı oldu :))

mavii dedi ki...

çok özenmişsin cnm valla çok güzel olmuş aplikeleri o bal kızın güle güle oynasın oturusn :))

Noblesse dedi ki...

çok sevimli bir yastık olmuştur, görünce çığlıklarla karşıladığına eminim, ellerine sağlık hobim.

deeptone dedi ki...

sevgi perdesi de pembe olsun ama.
:)

Unknown dedi ki...

yapma hobim sevilmiyecek gibimi bayıldım buna harikasın valla seviyorum seni:)

HoBiHuZuR dedi ki...

mavim ; özendim,içime sinmesse çekip atıyorum köşeye,zamanıma malzememe acıyorum sonra,ay saol canım :)

noblessem ; çığlık atmadı da şöyle bi baktı pisi dedi ku dedi (ku > kuş :) ) tepindi inceledi,şimdi de uyudu üzerinde :)

deep ; sevgi perdesi rengarenk olacak :)

belindamm ; canımm bende seviyorum seni :) teşekkür ederiiim :)

Miyozu dedi ki...

ellerinize sağlık çok şirin ve rahat görünüyor. güle güle kullansın kızınız :)

figen abla dedi ki...

iyi ki gelmişim bloğuna..marifetli ellerin dert görmesin cankız..bu yastığı çook beğendimm..

necla dedi ki...

bence çok başarılı ellerine sağlık...

HoBiHuZuR dedi ki...

zuzu ; teşekkür ederim :)mutlu oldum :)

figen ablacımm ;beğenmene bloğuma gelmene çok sevindim gerçekten :)

necla ; saol canım..

marifetsende dedi ki...

emek verilen herşey güzel olur sıkmayın lütfen kendinizi...ellerinize sağlık

irem dedi ki...

aplikelerin çok şirin olmuş =)

HoBiHuZuR dedi ki...

marifetsende ; çok haklısınız,güven eksikliği mi desek :) teşekkür ederim...

irem; teşekkür ederim :)

Petrl dedi ki...

ellerine saglik bayildim bu yastiga :)

HoBiHuZuR dedi ki...

petrolmavi ; teşekkür ederim :)

Gulsen dedi ki...

bayıldım ben de çok güzeller ellerine sağlık :)

HoBiHuZuR dedi ki...

gülsen; çok teşekkür ederim..beğenmeniz mutlu etti beni:)