29 Kasım 2012 Perşembe

Bilgilendirme...

Şu sıralar çoğu blogda rastladığım sorun resim kotası sorunu..
Resim kotasını öğrenmek için; resim ekle butonuna bastıktan sonra kaydırma çubuğunu aşağıya indirdiğinizde kotanızı görebiliyorsunuz.. Belki çoğu blog sahibi bunu biliyordur, bilmeyenler için paylaşayım istedim..Bilenlerse 15 günde bir kontrol etmeli,,resim kotası aşıldığında bloga resim yüklemek ücretli hala geliyor yada başka sitelere üyelikten sonra resimleri yükleyip url'lerini kopyalayıp tekrar bloga yüklemek hayli sıkıntılı bir iş... Bu sıkıntıya girmeden önce resim kotasını kontrol edebilirsiniz... Şu anda 1024MB kotanızın şu kadarını kullanıyorsunuz: 114MB (11%) Bloğumun resim kotası :)

22 yorum:

Çiy Tanesi dedi ki...

merhaba..
deiğiniz yapmaya çalıştım fakat bende kaydırma çubuğu yok ki ) : nasıl öğrenebilirim?
paylaşım için teşekkürler

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Bende öyle birşey çıkmıyor.?Yeni kayıt diyorum,resim ekle diyorum,kotayı gösteren bir ifade yok..Kaydırma çubuğu aşağı kaymıyor bile:)Nasıl anlıyıcağım Hobi huzur'um...

HoBiHuZuR dedi ki...

Çiy tanesi;merhaba,yeni blogger arayüzünü kullanıyorsanız mutlaka vardır,,yeni kayıt+resim ekle dediğinizde resmi yükle butonunun hemen altında,,eski blogger ara yüzü varsa görmeyebilirsiniz...

kardeşler; canım resim ekle ye basıp dosyadan resmi seç butonunun el altında ,resmi yüklenin hemen alt kısmında,,herkes eski blogger ara yüzündede bir ben mi yeni ye geçmişim :))

marifetlihanimlarklübü dedi ki...

merhaba bu ara aynı sorunu bende yaşıyorum. hatta kime sorabilirim diye düşünüyordum.yazınızı göürü görmez hemen baktım. acaba kotayı doldurunca artık hiç mi resim yükleyemicem. o yüzden bir şey yazamıyorum beklemedeyim. bu kota aylık mı nasıl

yasem dedi ki...

google hesabınız açıkken picasaya girin otomatik olarak o sayfada ne kadar kotanız kaldığınıda görebilirsiniz.

HoBiHuZuR dedi ki...

marifetli hanımlar kulübü;flicker hesabı açmanız gerekiyor,oraya resimleri yükleyip sağ tık yapıp resim url'lesini kopyalayıp bloga resim ekle bölümünden resim url'si kopyala kısmına kopyalıyoruz :)hayır aylık kota değil,bloğunuzda tamamen kullanabileceğiniz resim depolama alanı 1gb :) maalesef böyle bir durum var..

yasemin uzunoğlu;bu bilgilendirme içinde size çok teşekkür ediyorum..

fiamma dedi ki...

HobiHuzurcuğum ve Sevgili Yasemin Hanım:)) Mikserin turbo modunda kafamı karıştırdınız:) Allahtan daha başıma bişi gelmedi ama deli gibi de merak ediyorum kotamı? Eski sürüm benim kullandığım buyüzden kota orada da çıkmıyor. picasa albumde blogdan daha fazla resim var yani bilgiyasrım içindekileri de kaydediyor ben istemesem de diye biliyorum:(Off sıkıntı basıyor.

sırrakalem dedi ki...

yeni arayüz kullanıyorum ama bende de öyle bir kaydırma çubuğu yok :)

HoBiHuZuR dedi ki...

fiamma;evet picasa da bütün fotoğraflar görünüyor,,onu bende tam anlamış değilim,,olduğunca az fotograf yükleyelim biz :) yeni sürümlerin cogundada görünmüyomuş,,sanırım en mantıklısı flicker hesabı açmak olacak.

sırrakalem; :)) bende neden var :) sizde neden yok :) olması gerek,,olmalı,iyice araştırmak gerek,,yoksa ben resim kotamı nasıl görebiliyorum öyle değil mi ?

HoBiHuZuR dedi ki...

Şu da var; resim ekle ye tıkladıktan sonra açılan ekranda kaydırma çubuğunu aşağı indiricez,alt sayfayı değil..

sırrakalem dedi ki...

sende neden var bilmiyorum, blogspot'un sana kıyağı mı acaba :)

hayır, ben mi beceriksizim diye başka bir blogger a söyledim, onda da çıkmıyormuş. çözemedim yani olayı. çözersem haber vereceğim ama :))
teşekkürler yine de bilgi için...

HoBiHuZuR dedi ki...

sırrakalem; :)) bilemicem :) ama çözünce mutlaka yazınki paylaşalım bilelim :)

icimdeki yolculuk dedi ki...

bende bulamadım kaydırma çubuğunu:) yeni arayüzdeyim.resimli anlatabilseydiniz keşke

Elifin Terazisi dedi ki...

Bilgilendirme için teşekkürler ama akşam çok uğraştım bende de kaydırma çubuğu çıkmıyor. Acaba, picasa üyesi değilim ondan mı diye düşündüm.

marifetlihanimlarklübü dedi ki...

çok üzüldüm şimdi demek totalde 1 gb hakkımız var. bilseydim daha dikkatli kullanırdım. flickerı deneyim bakalım. inşallah olur.

AslıASLI dedi ki...

Huzurum son günlerdeki en büyük sorunumuz dimi canım :) ben şimdilik bir şekilde çözdüm gibi ama böyle olmaz sanırım. Kalıcı bir şeyler bulmam lazım.

İyiki paylaştın canım ya, bu konuda bir çok arkadaşımızın benim gibi, sorunlarına yanıt vericektir.

Çiy Tanesi dedi ki...

bende yeni ara yüzü kullanıyorum denilenleri yine yaptım ama göremedim napalım ( : dikkatli olucaz artık resim koyarken ( : teşekkürler, sevgiler.

HoBiHuZuR dedi ki...

Funda;ilk fırsatta resimleyip yayınlıcam..

elifin terazisi;picasayla ilgisi olduğunu sanmıyorum araştırmaya devam edicem..

meral çağlıyan;evet maalesef hepi topu 1gb,,dikkatli resim yüklemek gerek..

Aslım;evet canım bunun kalıcı bir çözümü olmalı ama sonu ücretli olduğu için kalıcı bir çözüm zor gibi görünüyor...

çiy tanesi;inanın anlamadım bende,,yardımcı olmak amaçlı bi yazı paylaşayım gördüğüm kotayı herkes bilsin istedim o da olmuyo,,en kısa zamanda resimlicem...

Cebimdeki renkler dedi ki...

Ben de bir sürü uğraştım kotamı bileyim diye ama bende de çıkmıyor Huzur' um nedir acaba merak ettim?

HoBiHuZuR dedi ki...

rengim;bende görünüyo çoğu kimsede neden yok anlamadım,,

Noblesse dedi ki...

hiç resim kotası olduğunu bilmiyordum, teşekkürler hobim, boyunlukların yapılışını anlattım:))))

HoBiHuZuR dedi ki...

noblessem;var evet canım rica ederim,,çok iyi yaptın en kısa zamanda başlamayı düşşünüyorum inşAllah..