31 Mayıs 2012 Perşembe

Kumaş çanta 7 - 8 ... veda


Verdiğim uzunca aranın ardından yeniden yazmak iyi gelecek :)
Şimdilik ara verdim,çanta dikmeye,keçelerle uğraşmaya,,
en son diktiğim kot çantalarla size kısa süreliğine veda ediyorum,



Hayat şartları doğrultusunda yaşamımıza verdiğimiz yönler,mutluluk getirsin dileyen herkese,,


Bu küçük kot çanta genc bir kıza yapıldı,annesinin isteği doğrultusunda ,,




Sevdiklerinizle,mutlu olduğunuz işlerle güzel günler diliyorum hepinize..

Bir sonraki yazımı Antalya 'dan yazarım kim bilir :)


Sevgiler...

20 yorum:

Noblesse dedi ki...

çantalar çok güzel de ne vedası hobim, başka bir şehre taşınıyor musun yoksa

HoBiHuZuR dedi ki...

noblessem; evet canım tayini çıktı eşimin artık antalya da yaşıcam inşAllah..

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Demek gidiyorsun,yeni hayatın,evin,yeni şehrin sana yeni umutlar,mutluluklar,başarılar getirsin canım,seni özleyeceğim,en kısa zamanda yerleşip aramıza dönmen dileğiyle sevgiler...

HoBiHuZuR dedi ki...

ablacım;okul kapanınca tamamen ayrılıcam Diyarbakır dan ama ogüne kadar yeni işler yapamıcam için önden veda edim dedim :)) bişeyler yapmadan paylaştığım yazılar pek umutlu mutlu olmuyo nedense :)) İnşallah ablacım yerleşip tüm hızımla geri dönücem :)

mavii dedi ki...

hobimm sevindim senin adına antalya çok güzel bir yer iklimi güzel herşeyi güzel ama ne vedası anlamadım bayılırsın zaten veda etmeye
çantalar çok güzel olmuş canım
ben hala bir sogukluk burukluk hissediyorum ama neyse
mutlu mutlu topla eşyalarını güzelce yerleş cnm kolaygels,n

HoBiHuZuR dedi ki...

mavimm ; ne bileyim canım ya bilmediğim görmediğim şehir tedirginlik var ,iyiye çıkar inşallah,kısa bir ayrılık için minik bi veda mavim :)) merak etmeyin diye yani :))

AslıASLI dedi ki...

Canım Huzurum Antalya sana çok mutluluk getiricek inanıyorum. Sakın endişelenme yeni bir şehir, hiç tanımadığın insanlar hayata yeniden başlamak gibi, çok güzel aslında.

Çantan yine çok güzel ellerine sağlık. Sahibi güle güle kullansın.

Ve lütfen Veda falan etme, kısa zamanda aramızda olucaksın çünkü :)

Meleklerim dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık.bloğunuzu beğendim takipteyim .bende beklerim.bende taşınacağım umarım çabuk yerleşiriz. şimdiden yeni yeriniz hayırlı olsun.

bahar006 dedi ki...

Hayırlı olsun canım, hiç endişelenme, çok güzel bi yere gidiyosun, diyarbakırdan sonra çok daha güzel gelecek eminim, ben çok sevindim, çantalar da yine harika olmuş, ellerine sağlık, yerleşir yerleşmez, dön tamam mı, öptüm:))

okuyan dedi ki...

Canım benim çantaların yine çok güzel olmuş, ellerine sağlık.
İnan bana Antalya'yı çok seveceksin. İklim güzel, deniz güzel, bir tarafında Alanya, bir tarafında Kemer:) İnşallah çok mutlu olacaksın canım.
Öpüyorum.
Bu arada ara sıra ses ver, merak ederim.

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Çanta çok güzel olmnuş Hobi Huzur'um..Yeni taşındığınız şehrinizde,yeni hayatınızda her şey gönlünüzce olsun..Sevgiler:)

Marifetane hobi dedi ki...

Güle güle kullanılsınlar canım çantalar çok güzel olmuş ellerine sağlık..Antalya yolculuğun hayırla sonlansın güzellikler yeni umutlar getirsin canım selametle gidin..

HoBiHuZuR dedi ki...

Aslım ; yeni bir hayat :) çok sevdim bu sözünü :) inşAllah canım herşey hepimiz için çok daha iyi olur dilerim..
teşekkür ederim canım beğendin dimi gerçekten :)
kısa süreli aslım her zaman iletişimde olurum seninle merak etme :)

melekler;hoşgeldiniz çok sevindim gelmenize :) bende hemen gelicem yorumumu yazdıktan sonra :) Sevgiler...


baharım;evet diyarbakırdan sonrası her yer cennet gelecek bana :) dön demen içimi sızlattı nedense,,hemen dönücem canım benim,,sağol..


okuyanım;teşekkür ederim canım,,ayy iyice merak eder oldum Antalya'yı :)) bakalım gezme sırası bende mi olacak ne :))

kardeşler;çok sağol canım,,inşAllah herşey hepimize güzel olsun be arkadaşım :)


marifetane;canım arkadaşım güzel dileklerin için teşekkür ederim inşAllah canım sağolasın..

deeptone dedi ki...

kim bilir değil sen bilirsin.
:)

HoBiHuZuR dedi ki...

deeptone; :)) ben merkezci olmayı öğrenmem gerek öyle değil mi :) ama gerçekten haklısın ben bilirim :))

necla dedi ki...

tatlım hayırlı olsun yeni yeriniz....
çok sevindim senin adına... en kısa zamanda görüşmek üzere...
kolay gelsin

Unknown dedi ki...

çantalar çok güzel.Ellerine sağlık.Yeni yazılarını bekleyeceğim:)

Unknown dedi ki...

hımm şu küçük kız çantasına bayıldım benim kızımda istio,seninki kadar güzel olurmu bilmem ama dikmeyi denicem
sevgiler cnm,banada buyurmazmısın :)

fiamma dedi ki...

ÇAntalar harika olmuş, telaşlar bitmedi mi? Yerleştin mi?

HoBiHuZuR dedi ki...

necla;teşekkür ederim canım...

derya;çok teşekkür ederim,mutlu oldum:)

eslem;tabiki dik :) buyururum o nasıl söz :) gelicem ..Sevgiler..

fiamma;eh şuan için bitti sayılır canım saol :)