4 Nisan 2014 Cuma

''Funbou'' dan gelen malzeme ürünlerim :) Ve doğum günüm :)



Bloğumu takip eden arkadaşlarım takipçilerim bilir,,kolay kolay reklam,link paylaşmam,,blogumdada reklam yayınlamam..Bu kendimce benimsediğim bir kural :) sayfa kirliliğini gereksiz virüslü sayfalar açısından...

Ama bugün ürünlerini aldığım çokta beğendiğim bir malzeme satış sitesi olan funbou 'dan bahsetmek istiyorum...İsteğim üzerine bir kaç üründen oluşan bir paket hazırlayıp gönderdiler bana,,,her malzemeyi elime aldıkça nasıl mutlu oldum anlatamam :)


Özellikle benim gibi keçeyle uğraşanların ilk merakı keçenin yapısı kalitesidir,,funbou keçelerine bayıldım,,tok,kaliteli,renkleri canlı harika tek kelimeyle :)



Hatta bu 'gelin ' modelimin dantel kısmı funbou dan gelen dantel güpür ile hazırladım :)

Düğmeleri,Keçeleri,paket örnekleri,şerit dantelleri,etiketleri kaliteli,güvenilir ürünler...

funbou 'yu gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim..Sitelerine girip incelemenize değer gerçekten :)

Buarada bugün bloğumun ve benim doğum günüm :) yaşım 32 oldu artık bloğum ise 4 e bastı :) Nice seneler bizeee ;)

Allah'a emanet olun ..Sevgiler...







3 yorum:

AslıASLI dedi ki...

Canım önce doğum gününü yürekten kutluyorum, nice mutlu senelere :)

Verdiğin siteye hemen bakıcam ben pek başarılı değilsemde bu tür işlerde, malzeme almaya, bakmaya bayılırım. Aldıkların çok güzelmiş bakalım nelere dönüşecek bu malzemeler :)

bahar006 dedi ki...

Ben seninkini unuttum ama sen unutmamışsın huzurcum. Gerçi ben bu sabaha kadar kendiminkini de hatırlamamıştım ya neyse:) Hem blogunun hem de senin doğumgünün kutlu olsun canım. Mutlu ve sağlıklı bir ömür dilerim sana. Ama eskisi gibi daha sık yaz ki yeni yazılarınla hareket gelsin buralara. Çok öpüyorum, sevgiler:)

HoBiHuZuR dedi ki...

Aslım,,Bahar'cım çok teşekkür ederim ,,Sevgiler :)