13 Mart 2014 Perşembe

''Siparişlerim'' '' Battaniye Altında Uyuyan Melek ''




Son zamanlarda günlerim yoğun geçiyor,,yeni modeller,siparişler derken internetin de azizliğine uğramışken
bloga yazı eklemek bu zamana kaldı malesef..













''Battaniye Altında Uyuyan Melek'' modelim,,tasarladığımın ertesi günü sipariş üzerine çoğalttım,,diğer çoğalttığımsa pusetli bebek modelimdi..Bir anneanne için kızına süpriz olarak hazırladım,,çok beğenildi,çok mutlu oldum :)






Bu kırmızı lohusa tacını ise benden hediye olarak gitti anne adayımıza :))









Ayrıntılı bilgi ve sipariş için hobihuzur@gmail.com 'a mail atabilir yada facebook sayfam  'dan ulaşabilirsiniz...

Sevgiler..
Allah'a emanet olun...















5 yorum:

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Ellerine sağlık,bol siparişlerin olsun Hobi Huzur'um,hepsi çok güzeller:)

cocugumlaeglenirken dedi ki...

taçlara bayıldım

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Huzurcum hepside ayrı ayrı güzeller ,bol siparişlerin olsun canım ,sevgiler:)

HoBiHuZuR dedi ki...

Çok teşekkür ederim Arkadaşlar,,Amin hayırlı kazançlar hepimize :) Nihal hanım,çok sağolun sevgiler :)

AslıASLI dedi ki...

Çok güzeller Huzurum, güle güle kullansınlar.
Hayırlı kazançlar ve çok çok siparişler diliyorum canım benim...